V ponuke motorov Intro pre krídlové automatické brány sa momentálne nachádza:
Motor Intro 24V pre automatické krídlové brány do 2,5 m alebo 400 kg
Ak na Vašej automatickej bráne nemáte miesto na poriadne uchytenie kĺbového alebo iného pohonu na krídlové brány, a zároveň nechcete zničiť estetiku nádherne zdobenej brány, potom tu pre Vás máme presne to, po čom túžite - podzemný motor Intro.
Intro je vyrobený z pevného hliníka s bronzovými vnútornými súčiastkami. Spĺňa vode odolnosť stupňa IP 67, ktorá zaručuje spoľahlivý chod motora a minimálnu údržbu. Pri výpadku prúdu sa môže automatická brána odblokovať pomocou robustnej páky, ktorá sa dá do motora ľahko vsunúť aj pri miernej námraze.
Motor Intro je uložený v oceľovej skrinke, ktorý ho chráni pred okolitým prostredím. Robustný motor s ľahkosťou zvládne otvoriť krídlo automatickej brány do 2,5 m. Odblokovanie motora je prispôsobené tak, aby ste nemuseli nič odpájať, stačí použiť odblokovaciu páku.
Podzemný motor Intro 24V je možné si zaobstarať v dvoch verziách. V obidvoch je použitý rovnaký 24V motor, rozdiel je iba v ochrannej skrinke. Tá je vyrobená z pozinkovanej alebo z nerezovej ocele. Skrinka chráni motor Intro pred okolitým prostredím, zároveň je vyrobená tak, aby spĺňala všetky potrebné bezpečnostné normy. Súčasťou motora je špeciálny prevodový systém, ktorý umožňuje otáčať krídlom brány v maximálnom rozpätí 180°.
Motor Intro sa ukrýva v kvalitne spracovanej oceľovej skrinke. V prípade výpadku prúdu sa na odblokovanie motora používa špeciálna páka, takže nemusíte nič odmontovávať. Motor Intro dosiahol v testovaní úroveň ochrany IP 67. Motor je podľa tejto úrovne úplne odolný proti prachu, malým čiastočkám a iným nečistotám. Zároveň poskytuje dostatočnú ochranu proti povrchovej vode, a to až do hĺbky 1 m.
Ako môžete vidieť na prvom obrázku, motor Intro sa nachádza v pevnej oceľovej skrinke. Ďalej si môžete pozrieť odblokovaciu páku, ktorá sa hodí pri výpadku elektrického prúdu a ako vyzerá samotný motor Intro bez ochrannej skrinky. Ako posledný obrázok je vyobrazený prevodový systém, ktorý umožní motoru otvárať krídlovú bránu až do veľkosti uhla 180°.